توانمندسازی دیجیتال اینفلوئنسر آموزشی
۱۰۰ ساعت
این دوره با محتوایی گردآوری شده است که بخش عمده نیاز های یک متخصص که تمایل به تولید محتوای آموزشی را در اینستاگرام و سایر پلتفرم های دیگر فراهم آورد و دانشجو پس از گذراندن این دوره توانمندسازی امکان ایجاد و یا ارتقاء کسب و کار خود را در آنها خواهد داشت بطوری که میتواند تا مراحل بالاتر کاری، درصد بالایی از نیاز های خود را در زمینه های مختلف برطرف کند. به كمك آموزش هاي ارائه شده، ميتوانيد در كوتاه ترين زمان ممکن و با کمترین هزینه برای ارائه مطالب و آموزش های خود در پلتفرم های گوناگون اقدام نمایید.
تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی
از مهارت های ارائه شده در این سرفصل میتوان از كار با نرم افزار Photoshop، كار با نرم افزار Animate Adobe، كار با نرم افزار تبدیل فرمت های فیلم Arcsoft Media Converter، كار با نرم افزار ویرایش صوت Audition Adobe، كار با نرم افزار Premiere، پروژه و راهبری طرح كسب و كار برای تولید كننده محتوای الكترونیكی را میتوان نام برد.
- کار با نرم افزار Photoshop
- کار با نرم افزار Adobe Animate
- کار با نرم افزار تبدیل فرمت های فیلم Arc Soft Media Converter
- ایجاد و ویرایش فایل های صوتی Premiere
- تولید پروژه
- راهبری طرح کسب و کار برای تولید کننده محتوای الکترونیک عمومی
طول دوره: ۵۷۰ ساعت – نظری: ۱۰۰ ساعت – عملی : ۴۷۰ ساعت
محتوا ساز آموزش الکترونیکی
محتواي الكترونيكي به مجموعه اي از تصاوير ، متون ، فيلم ها و صدا ها اطلاق مي شود كه هدف آن آموزش يك يا چند بخش از محتواي درسي است. البته مي توان مجموعه اي تصاوير و يا متون و يا انيميشن هاي مرتبط با يك موضوع درسي را جداگانه و هركدام به تنهايي يك محتواي آموزشي به شمار آورد.
- کار با نرم افزار Adobe Captivate
- تولید خروجی از پروژه (auto play)
- تولید پروژه
- راهبری طرح کسب و کار برای تولید کننده محتوای الکترونیکی آموزشی
طول دوره: ۲۵۰ ساعت – نظری: ۴۵ ساعت – عملی : ۲۰۵ ساعت
روش تحقیق در شبکه های اجتماعی
روش تحقیق در شبكه های اجتماعی با توجه به گسترش روز افزون انواع مختلف رسانه های اجتماعی و بخصوص شبكه های اجتماعی مجازی جزء مهارت های لازم و ضروری است. از مهارت های ارائه شده در این سرفصل میتوان بررسی و مقایسه روش تحقیق و پژوهش، بررسی مباحث نظری در باب پژوهش در شبكه های اجتماعی، انجام روش های كمی پژوهش در شبكه های اجتماعی، انجام روش های كیفی پژوهش در شبكه های اجتماعی، كار با نرم افزار تحلیل شبكه اجتماعی، پیاده سازی شبكه نگاری و بررسی روش های تركیبی مطالعه در شبكه های اجتماعی را نام برد.
- بررسی و مقایسه روش تحقیق و پژوهش
- بررسی مباحث نظری در باب پژوهش در شبکه های اجتماعی
- انجام روش های کمی پژوهش در شبکه های اجتماعی
- انجام روش های كيفي پژوهش در شبکه های اجتماعی
- كار با نرم افزار تحليل شبكه اجتماعی
- پیاده سازی شبکه نگاری
- بررسی روش های ترکیبی مطالعه در شبکه های اجتماعی
طول دوره: ۵۵ ساعت – نظری: ۱۶ ساعت – عملی : ۳۹ ساعت
بازاریابی الکترونیکی
از مهارت هایی که در طول این دوره ارائه میشود میتوان به موارد بررسی بازاریابی الكترونیكی، بررسی حوزه الكترونيك، مدیریت رابطه سودمند با مشتری، برنامه ریزی بازاریابی، بکارگیری فرآیند تشخیص و انتخاب فرصت، بکارگیری اینترنت پیشرفته در جهت بازاریابی الكترونیكی و انجام داده آمایی بازار یابی الكترونيك در حوزه كاری نام برد.
- بررسی بازار یابی الكترونیكی
- بررسی حوزه الكترونيك
- مدیریت رابطه سودمند با مشتری
- برنامه ریزی بازار یابی
- بکارگیری فرآیند تشخیص و انتخاب فرصت
- بکارگیری اینترنت پیشرفته در جهت بازار یابی الكترونيكی
- انجام داده آمایی بازار یابی الكترونيك در حوزه كاری
طول دوره: ۶۴ ساعت – نظری: ۱۶ ساعت – عملی : ۴۸ ساعت
تولید کننده محتوای الکترونیکی با گوشی هوشمند
مهارت هایی که در این دوره فرا خواهید گرفت شامل توانایی طراحی، تولید و بـه اشتراک گذاری انواع محتوای الکترونیکی از قبیل: تصویر، كلاژ تصاویر استیکر، تصاویر پروفایل شبکه های اجتماعی، فیلم های مناسب انواع شبکه های اجتماعی، اكولایزر صوتی و… به منظور جذب بهتر مخاطبان و توسعه كسب و كار است.
- تعیین نیاز مخاطب بالقوه به محتوا
- ارائه راه حل مناسب
- طراحی، تولید و انتشار محتوا
- ایجاد پروژه نهایی
طول دوره: ۳۴ ساعت – نظری: ۱۳ ساعت – عملی : ۲۰ ساعت
کاربر گرافیک رایانه ای با فتوشاپ
از مهارت هایی که در این سرفصل فرا خواهید گرفت میتوان از انجام امور مقدماتی هنرهای تجسمی، كار با امور اولیه فتوشاپ، كار با لایه ها و styleها، كار با ابزارهای فتوشاپ، ترسیم و نقاشی و كار با رنگ، نور و كنتراست تصاویر، كار با channelها و Maskها، استفاده از فیلترها و actionها، انجام عملیات چاپ، تولید متحرك سازی و طراحی ۳D، طراحی وب نام برد.
- انجام امور مقدماتی هنرهای تجسمی
- كار با امور اوليه فتوشاپ
- كار با لايه ها و styleها
- كار با ابزار هاي فتوشاپ
- ترسیم و نقاشی و كار با رنگ , نور و كنتراست تصاویر
- کار با Channelها و Maskها
- استفاده از فیلترها و Actionها
- انجام عملیات چاپ
- تولید متحرک سازی و طراحی ۳D
- طراحی وب
- تولید پروژه
- راهبری طرح کسب و کار برای کاربر گرافیک رایانه ای با فتوشاپ
طول دوره: ۴۲۰ ساعت – نظری: ۷۵ ساعت – عملی : ۳۴۵ ساعت
كاربری نرم افزار SnagIt
از كارهای این شایستگی میتوان مقدمات كار با نرم افزار، SnagIt، توانایی كار با Wizard نرم افزار SnagIt، توانایی گرفتن Capture به صورت Image، توانایی گرفتن Capture به صورت Text، توانایی گرفتن Capture به صورت Video را نام برد. كاربر نرم افزار SnagIt با كاربر نرم افزار های چند رسانه ای مانند captivate، MMB، Flashback BB، adobe photoshop در ارتباط می باشد.
- كار با اصول اوليه نرم افزار SnagIt
- كار با Wizard نرم افزار SnagIt
- گرفتن Capture به صورت Image
- گرفتن Capture به صورت Text
- گرفتن Capture به صورت Video
طول دوره: ۲۴ ساعت – نظری: ۹ ساعت – عملی : ۱۵ ساعت